learning
游学全世界 Learning Adventure
游学听我讲
游学听我讲 > 李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze

极地科学工作者


南非约翰内斯堡游学记

2017-07-07

 

最近南非有一个爆红嘅真人show节目,译名叫做《真爱和一夫多妻》。顾名思义就系探讨一夫多妻嘅婚姻关系下,究竟仲会唔会有所谓嘅「真爱」存在呢?而话明系真人Show, 主人翁当然就系一夫多妻嘅家庭成员,包括有享齐人之福嘅姆斯勒库,同佢嘅4位太太以及佢地所生嘅10个囝囡。

佢表示做呢个节目嘅原因,系因为一般人会觉得一夫多妻系压制女性权益、对女性不公嘅婚姻制度。而佢就希望俾人知道,佢地屋企并唔系咁样,特别希望睇节目嘅男性观众能够知道,既可以实行一夫多妻,但同时做一位体贴嘅丈夫。你或者未必认同佢嘅讲法,但的而且确南非仲有唔少嘅家庭系奉行一夫多妻制,好似南非总统祖马就有三位太太。

之不过,并唔系所有嘅南非人都可以享齐人之福,因为根据1961年落实嘅《婚姻法案》,只系涵盖一夫一妻制,但为左照顾当地习俗,喺1998年,南非再落实《传统婚姻法案》,允许传统部落嘅婚姻登记,可以喺元配同意下实行一夫多妻。转言之,即使你系南非人,都必须要来自传统部族,并且得到第一任太太嘅同意先至可以再娶。

要了解更加多,最好就系能够亲身去到当地,不过就算未去到,听下去过嘅人分享都系一个唔错嘅选择,以下落黎将时间交俾李乐诗博士,仲有MiuMiu夏妙然,同去过南非约翰内斯堡游学嘅Heidy陈希夷同学倾下偈,了解佢喺南非有D乜野体验!

 

载入中...
收 听

关键字: | 李乐诗博士 | 一夫多妻 | 南非 |