learning
游学全世界 Learning Adventure
游学听我讲
游学听我讲 > 李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze
李乐诗博士 Dr. Rebecca Lee Lok Sze

极地科学工作者


塔克拉玛干沙漠之衣食住行

2016-08-05

 

「游学听我讲」今集与李乐诗博士及夏妙然分享游学体验的朋友是Jamie梁恺妍同学。曾到塔克拉马干沙漠游学的她,分享了以下见闻:

有「死亡之海」之称既塔克拉玛干沙漠系全球第二大既流动性沙漠。系沙漠嘅时候,我地都系全靠沙漠公路,先可以穿越成个沙漠。而为咗保护呢条公路唔好俾沙掩盖,系路嘅两旁都种咗防护林。

系入沙漠之前我地买左只羊带入沙漠食,见到只羊俾人「劏」果下,个心真系好唔舒服,佢死得好惨丫!!! 不过「物兢天择,适者生存」,对只羊最好既回报就系感恩同物尽其用。唔好浪费任何一部分!

除左肉,唔少得仲有食西瓜消暑。食剩啲西瓜皮都好有用架! 将佢反转放系地下,就可以保存到西瓜啲水份。小动物甚至缺水嘅人经过都可以补充水份,分分钟可以救人一命!

系沙漠总共停留三日,当中少不了一些生理需要。沙漠根本无人居住, 所以唔洗奢望会搵到厕所,亦根本无可能有固定嘅厕所。但系,人始终系有生理需要,迫于无奈之下,我地需要「野外大解放」。

做法好简单,就系系沙上面掘两个洞,男女各一个。解决完就以隔离嘅沙子覆盖。由于沙漠天气乾燥,所以厕坑基本上系无臭味,而排泄物嘅水分都会好快蒸发,再一次回归大自然。

(照片由被访者提供)

 

载入中...
收 听
Jamie与队友在塔克拉玛干沙漠合影
Jamie与队友在塔克拉玛干沙漠合影
关键字: | |